A nice evening with the girls

Jag har blivit riktigt dålig på att ta bilder och lägga upp på bloggen. Ska försöka ändra på det. Antingen så glömmer jag kameran hemma eller så glömmer jag att ta upp den.

Igår drog Anna, Susse och lilla Anton med mig till Jannis. Där vi satte och snackade ett par timmar och Anton sprang runt och busade. Haha den lilla busungen. Efter det gick vi hem till Susse. Anna och Susse drack vin medans jag höll mig till cola. Vågade inte dricka något igår. Anton fick också vara med en liten stund innan det var dax för sängen för han. Så jag och Anton satt och myste i soffan och kollade på tatueringar.
Efter att en trött liten gosse hade somnat satt vi och diskuterade allt mellan himmel och jord. En del minnen och annat skvaller.

Tyvärr var en utav flickorna och slarvade på stan. Hon var saknad men nästa gång får även hon hänga med. Hon ringde dock aldrig på natten och frågade efter sin Halsduk. Detta har då blivit en standar i våra samtals ämne. Vi får inte glömma älgarna som just nu är en riktigt het diskussion.

Idag har jag och Susse blivit hembjudna på middag hos mina föräldrar. Det blir fläskfilé med pesto och till det potatis och min favorit sås - Paprika sås. Det kommer bli en riktigt höst färgad middag.



Spelkväll den 7 november. Jag, Anna och Pilly spelar Twister.
Här ser det dock ut som vi alla 3 sitter och kissar men
så var inte fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0