Vi älskar fredagar!

Ja, jo jag vet att uppdateringen under helgen har varit väldigt dålig.

Jag och Susse älskar fredagar! Vi började fredag eftermiddag en löpar runda på 2,3 km. Känner mig så hurtig. Sen blev det duschen innan det var dax att packa väskan för att cykla bort till Susse för att ha en halva tjejkväll. (Skulle till TFHS)
En tjejkväll med sminkning, dans,massa tjejsnack, spagetti och köttfärssås. Super tjejkväll!
Vid 19 gick vi ner mot TFHS. Där vi fick uppleva:
Norrmän som LÄR sig grilla!
Vi var beredda att springa iaf att olyckan skulle vara framme.



Klemas tycker vi ju om eller hur?

Tror bestämt att någon har för mycket fritid.
Pepparkaks flygplan - Do I need to say more!



Kvällen bjöd även på skön sång med Johan och Øyvind. De var duktiga och fastnade på film men, de vill inte att den läggs upp på nätet fast några andra ville annat. Lilla Ludde (Ludvig) blev lite sur för att han fick sin glass på en tallrik ist för på pinne. Så han gick snabbt och hämtade sin kudde (nej, det gjorde han inte men, det hade varit väldigt skojigt).
Sen blev det pingis med fast jag tror fortfarande att jag är bäst på allt! Så ska vi ta en match i tennis?
Klockan tickade på i raslig hastighet och helt plötslig slog det mig att jag kanske skulle gå hem och sova (skulle upp och jobba) men, nej det fick jag inte för "Ludde med Kudden". Väldigt Slem  - inte alls snällt.
När alla andra drack öl njöt jag av min Ramlösa Blåbär.

Jag tackar alla inblandade för en riktigt skojig och trevlig helg! Hoppas det blir fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0