Söndags mys

Då var det söndag och dagen efter! Kände mig nog en aning seg men, Bex dukad fram en smarrig frulle tog dock bara lite juice. Jag bestämt med Susse att hon skulle komma hämta i Östra. Det var ju innan jag visste att Gustaf med skulle köra hem samtidigt som vi. Det var inte alls meningen.
Söndag eftermiddag visade sig att bli en väldigt mysig eftermiddag. Susse gjorde rabarber paj som var super mumsig. Smuldegen var inte av den värld. Mums! Där fanns även chese cake utan chese med hallon. Oj vilken fika fest vi hade. Anton fick också följa med och den lille busen sprang runt i Bex hus och trädgård och hittade på bus hela tiden. Ända till vi satte oss ner för att fika. Då satt han snällt i mitt knä och mumsade på all fika som stod framför honom. Haha så söt han är. Tror att han är gängets lilla maskot.


Tror vi nog hade kunnat somna så där alla 4.

Efter mycket krångel på filten blev det bra till slut.

Det är verkligen mumsigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0