Bloggen växer

Varje gång jag kollar statistiken på bloggen har antalet läsare ökat. Så det kom inte till någon stor chock idag när jag såg hur många som redan hade varit inne och läst den. Vilket betyder att jag har lite större press på mig att uppdatera den. Fast det tycker jag bara är roligt. Så fortsätt bara att läsa så få jag fortsätta uppdatera den mer.

Som att jag var så trött igår så glömde jag helt bort att skriva vad jag var nöjd och missnöjd med. Så den kommer idag iställer.

Onsdagens positiva:
  • Tog 2 löpar runder.
  • Åt en nyttig lunch.
  • gav mig själv beröm för hur flink jag var.

Onsdagen negativa:
  • Åt en inte allt för nyttig kvälls mat
  • Tog bilen till slingan

Nu ska jag fortsätta att fixa till mig innan jag tar med mig Susse till Väla. Blir en runda på systemet och sen blir det att sätta sig ner och kolla in lite människor. Finns alltid någon rolig nsom utmärker sig mer än andra (elak jag är).

Annars idag så ser schemat ut så här:
  • Ring Komvux!
  • Springa
Haha inte alls många måsten idag och det känns väldigt skönt. Ska njuta av varje minut.
Vi hörs under dagen.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0