TRäning och jobb

Träningen är avklarad och snart är det dax att cykla till jobbet. Under de 2 månaderna som är kvar tills vi åker blir det mycket jobb och träning. Vill verkligen gå ner lite till innan vi åker. Det blir mycket nyttig mat och mindre onyttigt. Kan ju inte säga att allt festande är så nyttigt men, kan ju inte sluta med allt roligt.
Kände mig väldigt flitig på träningen idag. Vi tog det ganska lugnt så vi inte tar ut oss allt för mycket. Jag kände inte ens av knäet idag så förhoppningsvis kan jag börja springa igen nästa vecka. Det känns att jag inte har sprungit på ett tag och jag saknar att få ta på mig löparskorna och ut i spåret.

Klockan tickar iväg och jag har lite som ska fixas innan jag påbörjar kvällens 7,5 timmes pass. Det finns så mycket sött på jobbet så ska ta med mig ett eller två äpplen med innan jag sticker. Godis suget från igår har släppt helt och nu känner jag bara hur mycket socker som knastrar i mina tänder. Blää!
Dax att packa ner lite frukt, boken och byta om till jobb kläder. Vi hörs när jag kommer hem!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0