En frisk doft

Tänkte att jag skulle skriva dagens sista inlägg. Söndagen börjar ju gå mot sitt slut och imorn väntar en helt ny vecka med nya upptåg. Den kommande veckan kommer att bjuda på en hel del jobb och förhoppningsvis får jag mitt paket från Nelly. För övrigt ska det bli spännande att se vad veckan har bjuda på. Det brukar ju alltid hända något kul och oväntat.

Snart börjar det bli dax för mig att stänga ner datorn och lägga mig till rätta i min sköna säng. Nytvättade sängkläder som har hängt ute på tork luktar härligt gott. Kommer sova som en liten prinsessa i natt. Ska ta en sov morgon i morgon utan att bli väckt av en busig liten Skrålla.

Sov gott och dröm sött.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0