God natt söndag

Söndagen börjar gå mot sitt slut. Tänderna är borstade och sminket bort tvättat då är det bara för mig att krypa ner under täcket. Om man tänker på de få timmarna jag har fått sova i natt så borde jag var riktigt trött men, det är jag inte. Blev även lite rädd imorse när jag vaknade upp och var hur pigg som helst. Kände inte av nattens äventyr och hade lätt orkat springa 5 km.

Imorn börjar en helt ny vecka med nya galna upptåg. Vet att jag jobbar måndag, torsdag och lördag. Lördag är storhelg och det innbär att jag nästan får dubbelt så mycket betalt. Hade inte tackat nej till att få en arbetsdag till denna veckan men, man får ta det man får. Kunde ha jobbat idag men, det kändes inte så dära lämpligt att jobba idag som att det blev ganska hårt igår. Sen kände jag även att detta var min ända ledig helg denna månaden. Ska jobba 2 helger till innan jag ser en hel ledig helg.

Vill även välkomna min vän Susse hem från Kivik. Hon har varit på en liten mini semester tillsammans med sin familj. Verkligen mysigt blir lite smått avundsjuk, Om vi ändå kunde göra något sånt.
Det känns skönt att ha henne hemma igen, Vet att hon har haft fullt upp hela tiden med allt bus och mys med familjen men, jag har saknat henne.

Börjar nog bli dax för mig att försöka sova men, det blir inte lätt. Några serier eller några sidor i min bok så slocknar jag nog snart.

Sov gott och dröm sött
XOXO


Kommentarer
Postat av: Susse

Du är en ängel min vän:) Tack tack!! Jag har saknat dig också!

2009-05-25 @ 10:37:38
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0