Kafferep

Som att jag har varit så flitig med att uppdater eller inte kommer en sen uppdatering från lördagen.
Först var det jobb fram till 13 efter det var det raket fart till IP. Susse och jag skulle stod i kiosken under matchen Ljungbyhed - Röstånga. Så duktiga vi var. Lite pinsamt när kaffet började ta slut precis innan halvlek. Det tog ju bara sådär en halvtimme att få kaffet klart. Vi hade iaf väldigt trevligt och roligt. Vi var ju bara bäst i den kiosken haha. Förutom det med kaffet men, tror de borde köpa en nya kaffekokare.
Som att vi var i kiosken och inte följde matchen så jätte bra kan vi ju berätta att LIF VANN!





På kvällen var vi och grillade på TFHS och hade en väldigt trevlig kväll. Vi lärde oss norska (gick kanske inte så bra). Lärde känna lite nytt folk och det är ju alltid trevligt. Vi (Jag, Susse, Daniel och Johan) fortsatte kvällen hos Susse. De andra skulle ju ut. Blev dock inte så länge för min del var såå himla trött. Plus att några norrmän hade fått för sig att de skulle komma och hälsa på mig när de kom hem från stan. Galningar! Hinner precis somna innan jag får ett SMS av Tomas.

Söndagen spenderade jag, Susse och Anton på gräset utanför TFHS. Skulle ha åkt till kyrkogården igår. Det var ett år sedan Johan dog. Usch tiden har gått fort och det går inte en dag utan att jag tänker på honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0