Helgens pos & neg

Som att det har varit så dåligt med uppdatering över helgen får jag skriva "Positiv och Negativ" från hela helgen.

Helgens positiva:
  • Umgåtts med härliga människor.
  • Berömt mig själv framför en spegel.
  • Ledig midsommar helgen (fått mitt schema)
  • Skrattat och varit glad nästan hela helgen (förutom några timmar)
  • Gjort minst 1 god gärning.
  • Bestämt att detta kommer bli en helt galen och crazy sommar.

Helgens negativa:
  • Trött och irritation söndag eftermiddag/kväll.
  • För lite sömn.
  • Slösat onödigt med pengar.
  • Ringt för många onödiga samtal.

Mina sömnlösa nätter börjar nu göra sig påminda och det är knappt jag orkar ha ögonen öppna. Märker att det har satt sig på minnet med ikväll. För orkar inte tänka igenom allt som jag ska och vill skriva ner ikväll.
Hade jag tänkt bädda ner mig men, ni får sova så gott så hörs vi imorn.

Dagens norska ord - Ekkel = elak.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0