TGIF

Solen skiner och det är klar himmel. Hoppas på att det är varmt med och inte blåser kalla vindar.
Börjar bli ganska trött på de kalla vindarna. Man blir bara så lurad när man tittar ut genom fönstret. Solen skiner så det är säkert jätte varmt men, när man kommer ut är det riktigt kallt,

Dagens planer:
  • Tvätta (Har inget jobb byxor till imorn.)
  • Ut och springa
  • Njuta av att det är fredag!
I efterermiddag ska jag och Susse ha en tjej eftermiddag. Det ska vara hårinpackning, ansiktmask, mat och massor av tjej snack. Vi har tydligen fått så mycket att prata om att det aldrig tar riktigt slut. Ikväll vet jag inte riktigt hur planerna ser ut men, det blir inte så sent ska upp tidigt imorn och jobba.
Tror detta kommer bli en kanon fredag.

Imorn ska jag träffa my darling BEX. Har inte träffat henne på evigheters evigheter. Hoppas bara jag känner igen henne. Haha. Blir tyvärr så att man inte träffas så mycket nu när hon bor i Östra och jag i Ljungbyhed. Ska blir riktigt kul och trevligt att hitta på bus med henne imorn. Jag längtar!

Börjar bli dax att sparka igång denna fredagen. Ska hem och tvätta hos mina föräldrar. Hörs om en stund
XOXO

Kommentarer
Postat av: Susse

Vi har ju verkligen en massa att prata om nu:) Snart ska vi springa... Som Öyvind säger: Jag måste få en snygg bikinilinje:D Haha..

2009-05-15 @ 12:43:16
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0