Otåliga hundar

Solen har snart gått ner och vi ska snart ta den lilla kvälls runda innan det är dax att mysa oss ner framför tvn.
Vi tog en runda förbi min bror så hundarna fick busa lite med Assan innan det var dax att ta en promenad på slingan. Det var en väldigt härlig promenad. Allt har nästan slagit ut nu och Wilma kunde springa fritt utan att jag kände mig tvungen att koppla henne.

Undrar lite varför den lilla räddnings bilen stod längst upp och jag såg inget som verkade konstigt. Funderar lite vad den gjorde där. Hade det varit något stort hade ju vi inte fått gå där.

Nu har jag duschat, ätit plockat in tvätten och diskat upp. Innan det är dax för dagens sista promenad ska jag bara vila lite. Klockan är inte ens 21 så det är lite tidigt att ta kvälls runda nu tycker jag fast Skrållan och Wilma tycker tvärtom. Kanske ska överväga att gå lite tidigare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0