Detta var då svårt

Oj det var riktigt svårt att blogga idag har jag nu upptäckt. Jag har nu i en timmes tid försökt att skriva ett inlägg utan att lyckas så värst bra. Trodde inte det var så här svårt att få ihop ett bra inlägg.

Jag inled morgonen med en härlig löpning nere på slingen. Tyvärr vill inte mina vadar som jag ville. Efter att har sprungit uppför första backen så kände jag direkt av min bristning i vaden. Envis som jag är fortsatte jag springa trots min vad. Nu har jag tryckt och sträckt ut min vad så hoppas den känns bättre till ikväll. Ska försöka ta en runda när jag har slutat jobba. Måste ha en bra och hurtig runda idag iaf.

Pappa har varit iväg med "min" kära bil idag. ABS och Airbag lampan lyser. Det känns lite oroligt att köra med långa sträckor när man inte vet vad det är för något. Nu hoppas jag bara på att de kan fixa felet (som inte var något stort) så jag inte behöver oroa mig mer om det. Jag hoppas även de kan hitta felet på varför den varvar upp ibland. Inte alltid men, det händer ibland. Det är faktiskt lite obehagligt när den gör så. Det är ju inget farligt men, usch.

Börjar bli dax att ta på min fina arbets outfit och ta cyklen hem till mina föräldrar. Ska äta lite lunch innan det är tid för mig att arbeta min 7,5 timme. Känner mig faktiskt inte så lockande till att jobba idag. Är fortfarande ganska trött inför förra veckan. Sen har jag även en såndär jobbig rethosta som inte vill gå över.
Det är iaf tur att det är molnigt väder idag om jag ska infinna mig på jobbet hela eftermiddagen och kvällen.

Ni får ha en bra dag kära läsare. Vi hörs när jag har slutat och kommit hem från min runda.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0