Vilsna skåningar har återvänt

Nu har de vilsna skåningar kommit hem från vår huvudstad. Med ett litet äventyr bakom sig har de nu återvänt hem till deras trygga lilla miljö. 2 trötta och hungrig föräldrar möts av två glada och livliga hundar och en trött dotter i dörren.
De kom inte tomhänta utan de hade även med sig en liten present från storasyster till lillasyster. Abercrombie & Fitch. En mörkblå t-tröja. Enkel och fin. Min kära storasyster hade stått i kö jätte länge för att kunna köpa denna till sin glada syster. Tack så jätte mycket syster yster.

Nu väntar en lugn kväll med grillad mat och berättelser om deras lilla äventyr. Jag antar att det är jag som får ställa mig vid spisen och fixa lite mat för mina kära föräldrar har blockerat fåtöljerna och det verkar inte som att de vill resa sig något mer ikväll. Hmm... Potatis i ugnen, grillat kött, sallad och någon god dressing till det.

Innan mina föräldrar kom hem från Stockholm hade jag badat och klippt deras små hundar, Skrållans rocka billy frissa försvann och Wilmas långa öron förvandlades till korta och lite mer moderna öron haha! De är verkligen såå söta nu. Det kommer bli skönt att återgå til lugnet i min lilla lägenhet men, känns lite trist att lämna mina små lurviga små krabater.

Blåslagen och trött ska jag nu innan jag tar tag i maten sätta mig ner i soffan och läsa några sidor i min kära bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0