Lite rastlös

Måndag, ledig och väldigt rastlös. Borde ju vara trött och bara vilja vara hemma och koppla av men, inte då. Kan inte sitta still och vill göra något kul. Innan jag kan hitta på något skoj har jag lite måsten:
  • Städa upp
  • Handla (helt tomt i kylen)
I eftermiddag ska jag ut och traska en lång runda med Susse och Anton. Vet inte riktigt vart vi ska gå men, det lär vi nog upptäcka. Hoppas verkligen det blir en lång promenad med för det brukar ju aldrig bli som Susse och jag har planerat.
Igår hamnade vi på gräset och låg där och snacka i säkert 3 timmar. Roligare att lära känna nya människor än att göra det som är planerat. Susse och jag håller även på att lära oss norska och det går väll sådär. Alltid roligt att lära sig ett nytt språk.

Min och Bex resa är inte alls långt bort och vi kämpar på för att komma i form. Kände inte riktigt för att gymma idag men, ska ju ta en lång promenad och kanske jag springer en runda ikväll. Får se om jag orkar efter vår långa runda. Jag har slutat helt med godis och läsk. Det händer ibland att det blir ett glas cola men, inte allt för ofta. Godis tycker jag inte ens är gott längre. Hemskt jag som alltid har varit en riktig godis unge. Känns iaf skönt att jag inte äter godis så ofta längre.
Ska jag vara helt ärlig har jag ingen matlust heller längre. Kanske beror på att jag jobbar mycket och inte tänker om jag är hungrig eller ej.

Dagens norska ord - Klem = kram

Ni får ha en bra dag vi hörs under dagen.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0