Fotograf kanske?

Har varit lite dålig med uppdatering både igår och idag. Har inte riktigt hunnit och det är faktiskt lite dåligt av mig. För fast jag har många bollar i luften så får jag inte glömma bort bloggen och er läsare.

Gårdagen var det först jobb på schemat efter det spenderade resten av dagen tillsammans med vänner.

Dagen har än så länge bjödit på airshow inne på flyget. Träffade på Öyvind & co där inne så spenderade hela eftermiddagen tillsammans med dem. Jag hade ju aldrig klarat av att flyga så som de kan göra. Hade säkert haft huvudet i en påse eller blundat hela tiden. Jag skulle så hemskt gärna vilja följa med upp i ett litet plan men, jag är så rädd för de  små planen. Undrar lite varför som att jag har absolut inga problem med stora plan. Kanske dax för mig att vinna över min rädsla för små plan.
Eller vad tror ni?

Ser vi inte lite proffsiga ut...?

Nu ska jag hem till mina föräldrar och äta middag. Det STår grillat, nypotatis och bearnaise sås på menyn. Ska bli så mumsigt. Efter det ska jag tillbaka till röran plockan undand det värsta och ha en mysig kväll med mig själv haha.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0