uppdatering om dagen

Ligger i sängen och kollar klänningar inne på Nelly. Har redan sett flera som jag gärna skulle vilja klicka hem. Har verkligen börjat älskar klänningar mer och mer. Har innan inte varit så förtjust i att klänningen men, det är riktigt snyggt med en fin klänning och brunbrända ben.

I eftermiddags följde jag med Susse, Anton och Camilla till Hyllinge för att "stor" handla på City Gross. Vi tog först en runda inne på Familia och kollade lite butiker. Självklart hittade jag en lång och stor T- shirt inne på Gina som jag kände att jag var tvungen att få med mig hem. (Bild kommer imorn). Även Susse och Camilla fick med sig några roliga påsar hem.
Efter vår lilla utflykt begav sig jag, Susse och lilla Anton bort mot TFHS för att kolla när ett litet gäng spelade Volley boll. Susse anslöt sig till ett av lagen ganska fort medans jag passade Anton och satt och skrattade med Camilla.
Helt plötsligt var även jag med i spelet. Oki jag är verkligen inte bra på sånt men, idag var jag ganska duktig om jag får ge mig själv lite beröm. Det var riktigt roligt och jag gör mer än gärna om det. Har inte spelat sen i skolan och övning ger färdighet sägs det.

Dagens Positiva:
  • Spelat Volley
  • Inhandlat en ny tröja
  • Sprungit
  • Läst igenom inför "provet" på onsdag
Dagens Negativa:
  • Ätit på McDonalds
  • Inhandlat en tröja
  • Vaknat upp mitt i en dröm
Nu har John Blund kommit på besök så det är nog dax att stänga ner datorn för ikväll. Tänkte läsa lite mer på mina papper så jag kan det hyfast till på onsdag. Kan ju redan det ganska så bra så jag hoppas att jag inte behöver läsa så mycket.
Ni får sova så gott alla läsare så hörs vi imorn.
XOXO

*Bilder från dagen kommer imorn. Vet tyvärr inte om det blev några bilder från Volley bollen som att batteriet i kameran tog slut.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0