Spänning i Grey´s Anatomy

Kvällens Grey´s Anatomy var bara så himla spännande. Kunde inte slita blicken från tvn. Tycker verkligen att Izzies vänner beteede sig dåligt som inte ens tog sig tid att hälsa på henne. Hon var ju lika och om inte mer nervösare än vad dom var. man var ju själv nervös inför hennes operation. Ja, jo jag vet det är bara en tv-serie och inget är verkligt som händer i den serien. Kan erkänna att mina ögon tårfylldes ganska snabbt. Vet inte om jag hann fälla en tår eller två men, kunde man ha undviket det. Nu hoppas jag verkligen att Izzie klarar sig igenom detta.



Vad ska man säga om Dereks frieri?
Min meningen är att ett frieri ska vara speceillt. Det ska inte vara som alla andra utan det ska vara något ut över det vanliga. Dereks frieri var ju verkligen något speciellt. Väldigt ovanligt men, det är ju så vi alla vill ha det egentligen. Själv tycker jag det är tråkigt att alla frieri ska vara på ett visst sätt. Derek gjorde rätt som gjorde frieriet till Merdith lite ovanligt och speciellt.
Nu väntar bröllops planer och Izzies tillfrisknade och det ska bli såå spännande och jag längtar verkligen till nästa onsdag då fortsättningen följer.



Vad tycker du om kvällens avsnitt?

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0