Matthew Williamson for H&M

Susse och jag tog en trip till Väla i förmiddags. (mer om det senare).

Gick in på H&M och kikade. Jag hade helt glömt bort att Matthew Williamson design skulle släppas idag. Det var väldigt färg glada kläder med påfågel mönster haha. Hittade en bikini som jag föll för. Den satt perfekt men, var ändån lite fundersam om jag skulle köpa den eller inte (lite ekonomisk kanske).
Hur tror ni det slutade?



Min Matthew Williamson Bikini - I´m in love


Både jag och Susse kände ett måste att prova.
Så underbart fin!




Kommentarer
Postat av: Susse

Så fin!! Vi är ju så vackra:) Väldigt snygga moves!

2009-05-14 @ 18:24:07
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0