bus stund med Anton

Jag och Anton har busat lite innan ikväll. Susse var på träning så jag passade Anton.
Först gick vi en runda hem till mina föräldrar, Där vi busade med Wilma, Skrållan och valpen Olga. Anton tyckte det var väldigt kul att titta på när vovvarna busade. Vi åt lite korv med innan vidare in på flyget.
Där inne kollade vi på när Öyvind & co tränade inför brännbolls turneringen. Några var faktiskt väldigt bra men, någon annan missade boll x antal gånger (no names). Sara kom även åkandes på sina inlines och höll oss sällskap och var med och skrattade när de missade bollen.
Sen tog vi en liten tripp till hemköp innan det var dax för Anton att återförenas med mamma igen. Det var en mysig och busig stund med Anton. Han är så duktig.


Kommentarer
Postat av: Susse

Tack min söta vän för att du passade min guldklimp!

2009-05-28 @ 10:29:58
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0