Dagarna bara försvinner

Ännu en härlig och trevlig dag börjar nu gå till sitt slut.
I förmiddags tog jag och Susse en trip till Väla. Jag behövde åka till Systemet och hämta lite resekataloger. De har ltie större utbud på Systemet på Väla än i Klippan. Resekataloger ville jag nog mest ha för det är roligt att kolla i dem + att vi ska ju åka i juli. Blev j usom ni redan har listat ut (hoppas jag) även en bikini från Matthew Williamson. Som jag bara älskar. Ser verkligen fram emot att få använda den i sommar. Gillade även solglasögonen men, kan ju inte köpa hur mycket som helst.
Vi blev helt CRAZY i provrummen på H&M. Gick runt och sa fem fem och tog massa fula eller nej de blev helt underbart fina bilder på varandra. Ja ibland får man vara lite crazy och barnslig men, att vi just skulle vara det på H&M var inte alls planerat.


FEM, FEM

På eftermiddagen åkte vi (jag, Susse, Anton och Öyvind) till Skäralid och satte oss där under ett vindskydd och hade lite picknick. När vi satte och snackade (jag och Susse) sprang Anton och lekte tillsammans med Öyvind. Haha så sött det var när de kastade gifflar till ankorna.


Antons 2 av flera miner

Mata, mata ankor

Nu ikväll blev det en liten promenad tillsammans med Anton och Susse. Vi gick vår vanliga runda som vi alltid brukar gå och vi gjort inget upphåll. Eller jo vänta vi satte oss ner på en bänk framför fiket och snackade lite igen haha.
När jag kom hem och äntligen kunde sätta mig ner i soffan blev jag helt slut och tappade motivationen helt till att springa. Så det blev en vilodag idag med promenader istället.

Kommentarer
Postat av: Susse

Men nu glömde du lägga upp rumpan!!!

2009-05-14 @ 22:56:00
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com/
Postat av: Susse

Jag tycker att du är lite slem för att lägga upp de bilden på mig!! Haha...

2009-05-14 @ 22:58:46
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com/
Postat av: Linda

jag är inte slem jag är äkklig men, nu tyckte jag att jag var väldigt snäll

2009-05-14 @ 23:01:16
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0