Nu pluggas det inte!

Jag gillar att ha många bollar i luften. Ibland kan jag känna att det blir för mycket men, jag blir så rastlös och trött när jag inte har så mycket att göra om dagarna.

Idag har varit en sådan dag då det har varit full rulle från början till slut. Direkt efter jobbet var det hem till mor och far för att äta lite middag. Mumsigt med nypotatis och grekiska biffar. Sen behövde jag verkligen handla lite frukost till imorn. Efter det var det snabbt upp och byta om innan det var dax att gå ner till IP och förberedda kiosken inför kvällen match mot Borlunda (Bor Annorlunda). Efter matchen snabbde jag mig hem ännu en gång för att byta om till träningskläder och ut och springa en runda. Precis innan jag ska gå ut genom dörren kommer jag på att jag har glömt mina papper spm jag behöver läsa igenom innan morgon dagens förhör.
3 km och papperna i handen ligger jag nu i sängen och ska läsa igenom allt en sista gång innan det är dax för sängen. Morgondagens schema ser ut att vara precis som idag - Många bollar i luften.

Dagens positiva:
  • Sprungit 3 km
  • LIF vann med 1-0 (tror det var Lasse som gjorde målet)
  • Motionerat en hel del
Dagens negativa:
  • Pluggat alldeles för lite
  • Ätit alldeles för många S-märken
  • Inte tagis några bilder alls från dagen
Kan nog inte sitta här med. Har ju som sagt lite att läsa igenom. Kanske blir det ett sista inlägg kanske inte. Hur som helst så får ni sova gott och drömma sött.

*Blir inget norskt ord idag*
XOXO

Kommentarer
Postat av: Susse

Haha.. men det var väldigt gott med S-märken:)

2009-05-20 @ 09:30:31
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0