Härliga Bilder

Jag älskar att få spendera mina lediga dagar tillsammans med mina vänner (nya som gamla). Vi behöver inte göra så mycket tillsammans för att skratten ska komma.

Ser det inte härligt somrigt ut?
Inte göra något alls förutom att umgås och skratta.
Det är så livet ska vara!


Jag är verkligen glad över att jag har så underbara vänner och jag ser fram emot att få spendera hela sommaren tillsammans med dem.
Nu väntar en ny vecka och nya upptåg med mina härliga vänner.
Ni är alla guld värda!

Kommentarer
Postat av: Susse

Du är också guld värd stumpan;)

2009-05-18 @ 21:46:38
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com/
Postat av: Susse

Det var verkligen en underbar söndag:) Ni är så söta hela bunten

2009-05-18 @ 21:50:03
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com/
Postat av: Bex

Klart bilderna blev bra, det va ju en alldeles utomordentlig fotograf ;)

2009-05-20 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0