Solning på gräset

Har haft en hela dag på gräset hemma hos mamma och pappa. Vi (jag och hundarna) har sovit, busat, läst och bara njötit av solens värme. Har tyvärr varit en del kalla vindar men, det är sånt man får ta. Har fått en hel del färg på ryggen som at tjag bara har solat den idag. Hade lite svårt att slita mig från min bok som är så spännande. Haha tyvärr syns det på armarna att jag har legat och läst. Så imorn får jag sola utan boken kanske jag borde sola magen imorn så det blir lite mer jämn fördelning. Haha!

Det blir en lugn och mysig kväll tillsammans med hundarna ikväll ser det ut som. Ska grilla lite och ta en promenad med hundarna. De har ju som sagt bara varit ute på gräset hela dagen. Så de ska få röra sig lite med innan det är dax för oss att mysa ner framför tvn. Vet inte om jag ska ta bilen ner till slingan nu och gå med dem och sen ta en mindre promenad senare ikväll. Tänkte prova på om jag kunde springa lite för mina knän. Ganska smart att göra det innan jag ska in i duschen.

Har inte blvit så många bilder än så länge idag så istället bjuder jag på en fin bild från igår.


Solstrålarna Susse och Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0