Jag ska...

Ikväll har jag väldigt dåligt samvete för att jag...
  • Har tagit en onyttig fika.
  • Har ätit alldeles för mycket av det jag inte ska äta.
  • Har inte sprungit alls idag
Ikväll är jag väldigt glad över att jag...
  • Har varit ute nästan hela dagen.
  • Har umgåtts med människor jag tycker om.
  • Har gjort mina 100 situps på boll ikväll. (Länge sedan)
  • Har ett liv där jag trivs perfekt och är lycklig.

Jag har haft en härlig dag tillsammans med Susse och Anton! Mycket promenade och lite bus där i mellan med.

Imorn kommer jag att...
  • Ta en löpar runda på morgonen
  • Jobba på eftermiddagen.
  • Ta en löpar tur när jag slutat.

Dagens norska ord - Göy = bra (ett positivt ord)

Hade tänkt jag skulle krypa ner under mitt härliga täcke och läsa de sista bloggarna för idag innan det är dax att sova.
Hoppas ni får en god natts sömn så hörs vi imorn.

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0