SommarTider

Hallå bloggen!

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Det var jag, Bex och alla par så att säga haha. Jag var tvungen att cykla hem till hundarna igen vid 22-tiden men, vi möttes alla upp igen på Jannis där det var kareoke. Det var riktigt trevligt och Bex och jag fick vår älskade redbul vodka. En sexa för bara 60 kr hur billigt är inte det? Fick den dock i en vanligt dricks glas så lite stark kanske men, vaddå man överlever.
Det var mycket barn och annat konstigt folk. Bex fick även höra den värsta raggnings repliken - "Alltså du är bara såhär snygg ikväll eller du har varit det sen du föddes...?" En klockren raggnings replik snacka om att vi kommer använda hos av den ALLTID nu haha.
Emelie fick upp mig och Bex på scenen. Vi var lat och tog en låt vi kunde utantill men, ändån så kollar vi texten varför?


Mumsig kladdkaka á la Petra


Det dansades även Twist


Sen började förberedelserna


Sommartider hej hej Sommertider...


Tack alla för en underbart trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0