Första maj

God morgon sköna maj!

Jag är verkligen ingen morgon människa. Strax innan sju kom en söt liten Skrålla och väckte mig. Hon busade lite innan vi båda somnade om igen. Dröjde dock inte så länge innan det var dax igen. Denna gången hade hon även väckt Wilma som annars brukar sova gansak så länge. Jag gav upp, tog på mig mys byxor, skor och tog hundarna i kopplet och gick en liten runda. Nu ligger mina små sötisar och sover medans jag kollar på tvn.

Idag har jag inte så mycket planerat. Ska bada vovvarna, tvätta och ligga ute i solen och läsa min bok. Solen skiner och det ska bli riktigt varmt idag. Så då passar det ju perfekt att ligga ute på gräset och bara njuta av värmen.
Som att det är staket runt trädgården behöver jag inte oroa mig för att hundarna ska smitta.

Klockan tickar och jag får väll börja ta tag i min dag. Ha en underbar dag så hörs vi under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0