Ny vecka Igen

God morgon!

Har nästan precis vaknat. Somnade inte förrän klockan var 3 skulle jag tro. Kunde inte alls sova igår hade alldeles för mycket att fundera på. Har tyvärr inte kommit fram till något vettigt ännu. Det känns faktiskt riktigt jobbigt. Önskar jag hade haft en sådan fjärrkontroll som de har i filmen Klick och spolat tillbaka.
Usch allt känns så jobbigt just nu.

Vad händer denna veckan:
  • Måndag - ska jag jobba några timmar annars inget speciellt
  • Tisdag - Än så länge inget jobb så tror det blir en shopping tur med Bex
  • Onsdag - Ska jag passa lilla Anton. Ska bli spännande att se vad det blir för bus.
  • Torsdag - Ska jag jobba igen. Vet inte när men, vet att det är jobb.
  • Fredag - Köra pappa till HBG sen ska jag umgås med Susse
  • Lördag - Jobbar jag till 21:30 sen blir det antagligen utgång. Behöver en utgång
  • Söndag - Lugnt och skönt inte göra något annat mer än umgås.
  • Ska även springa i veckan och umgås med vänner.
Så ser denna veckan ut. Nu borde jag faktiskt gå och göra mig iordning inför dagen så den kan börja riktigt.
Hur ser er vecka ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0