Tisdagen 19/5

God morgon Läsare!

Har ni sovit gott? Själv har jag sovit hyfsat bra ändan till de ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba (igen) idag. Det var fjärde gången de ringer och frågar om jag kan jobba idag. Svaret har inte ändrats - Jag kan inte jobba för jag jobbar redan! Börjar undra om de inte pratar med varandra där. Lite tråkigt att de inte kan säga något så alla vet.

Min tisdag ser ut så här:
  • Plugga fram till 13:00
  • 13:30 - 16:00 jobba. Blir inte så många timmar men, bättre få än inga.
  • 17:30 Är det dax att förberedda LIF kiosken inför dagens hemma match.
  • Ska även hinna med och plugga där i mellan.
Nu hade jag tänkt att sparka igång denna dagen med en dusch, sminkning och frulle innan det är dax att sätta sig och plugga en stund. En bild eller flera från mitt inköp igår kommer att komma upp nu under förmiddagen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0