fortsätta drömma

God morgon!

Vaknade upp från en super dröm. Vill bara somna om igen och komma tillbaka in i min dröm. Tycker inte ni med det är retligt att man alltid vaknar när drömmen är som bäst?
Jag hoppas att jag får uppleva den drömmen i natt igen så jag får veta hur den slutar. Måste bara veta! Susse tror du nästan kan lista ut vad min dröm handlade om.
Vi måste träffas och prata snart.

Har inte så mycket planerat för dagen. Tror det blir mycket vila och läsning idag. Känner mig helt slut i hela kroppen att jag faktiskt inte orkar göra så mycket. Kanske tar en promenad senare under dagen. Som sagt så har jag inga som helst planer idag. Så tar mest dagen som den kommer.


Kommentarer
Postat av: Susse

Haha... hoppas du kan drömma om samma inatt:)

2009-05-18 @ 11:42:27
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com/
Postat av: Linda

Berättar detaljer snart... Only for you my love

2009-05-18 @ 12:52:54
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0