En vecka med mycket jobb

Efter en lång och jobbig dag på jobbet blir man lite smått glad när man har fått ett mail från Nelly. Mitt lilla paket kommer inom 2-3 dagar och det innbär att det självklart kommer denna veckan (hoppas jag). Jag har verkligen letat efter en sådan jacka men, har inte hittat någon och när jag såg den på Nelly så tänkte jag "Det är nu eller aldrig"
Förhoppningsvis kan jag stryka den från min lilla långa shoppping lista. Tyvärr står det mycket som jag VILL ha på den och jag ser inget slut. Vill ha massa klänningar till sommaren. Det är ju så fint med en söt liten klänning till en brun bränd kropp. Tror jag får fortsätta mitt letande. Hmm.. vad har hänt har blivit shopping beroende!

Denna veckan blir det nog väldigt dåligt med uppdateringar tyvärr! Jobbar hela veckan än så länge är jag ledig till helgen men, som att jag jobbar mycket och ska hinna med så mycket annat när jag är ledig blir det tyvärr så att bloggen blir lite lidande. Ska försöka att uppdatera så ofta jag kan.

Nu tror jag att denna måndagen är slut för min del. Är riktigt trött ikväll och börjar jobba tidigt imorn. Så borde sova vid det här laget.
Ni får sova gott min vänner så hörs vi imorn.
God natt och dröm sött.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0