Ljudbangen i bilder

Ljudbangen igår var sjukt rolig. Dagen började med regn och jag var lite smått orolig hur vädret skulle bli under kvällen men, det blev väldigt fint och varmt.

Vid 16 gick vi till förfest nummer 1. Grillning hos Petra och Danne. Jag och Bex grillade hamburgare "The Lux". Det var trevligt hos Petra men, som att alla skulle ha förfest fick vi gå vidare efter 2 timmar.
Förfest nummer 2 hamnade hos Nane. Blev en väldigt kort visit där. Det var trevligt att mingla lite där med. När vi kom började att göra sig iordning för att gå ner.
Förfest nummer 3 hamnade inne på TFHS. Där stannade vi en stund innan det var dax för oss att traska ner mot IP. Medans de grillade spelade Bex volley med Ludwig och laddade ner Svenne Banan. Själv satt jag och pratade med Kristian och Tomas.


När vi kom ner på IP minglades det först en stund sen stannade både jag och Bex upp för att lyssna när Millers spelade. De ställde upp att spela i pauserna helt gratis.
Till både min och Bex förvåning kunde man imorse skymta oss i dagstidningen. Om man tittar riktigt nog ser man oss haha.


Bild från HD/NST


Alla blir ju lite galna på såna här tillställningar och vi kände att vi inte kunde vara sämre. Nane var nog galnast. Vet inte riktigt om det har med den dära Ramlösan att göra eller om han bara hade lust för att Go Crazy. Min svägerska ville inte vara värre. Tror bestämt att vi hade liten tävling. Galnast på bild. Som vanligt får jag vara med på ett hörn. Som alltid.

Jag och Bex har ju alltid så roligt tillsammans när vi festar. Vi tycker ju verkligen om varandra. Under kvällens gång dansade vi med norrmännen, skrattade och vara lika galna och förvirrade som vanligt. Som vanligt när vi vaknar upp tillsammans är vi inte ensamma. Trots att våra mobiler ringde i kapp hela morgonen fick vi några timmars sömn.

Är det fest på en fotbolls plan är det en självklarhet att Henke Larsson ska vara med. Alla vill ha en stund med Henke. Jag fick en väldigt kort stund tillsammans med honom men, han inte prata utan det var en bild sen vidare till nästa, Kan verkligen förstå om han är helt slut idag.


Även våra snälla vänner från Norge och Västerås gjorde oss sällskap. Tyvärr lämnade halv gänget oss för att dra in till stan. Vilka svikare. Fast vi hade hur kul som helst utan dem. Vi dansade som galningar och altså de norrmännen rockade rumpan mer än vad jag och Bex gjorde. Vi var ju helt slut bara att titta på dem.

Efterfest blev det med. Även efterfesten hölls på några ställen. Först inne på TFHS där vi hittade på bus. Lite trist att Stian inte kom hem på natten utan kom hem när han var nykter. Så han upptäckte vårt bus. Inte alls kul. Öyvind var snäll och kom med både frukt och pizza. Mums. Sen gick vi alla hem till oss för att stackars Johan A hade blivit helt lämnad. Så i vanlig ordning blev det Mario Kart och popcorn och massa annat trams uppe hos mig.
Tänker inte skriva några detaljer vad som mer hände här. Vi hade väldigt trevligt.

Så tack alla som gjorde Ljudbangen till en lyckad och trevlig kväll. Längtar redan till nästa år!

XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0