Regn & Solnedgång

Gårdagen var verkligen en inyttig men, härlig dag. Först jobbade jag till 14 efter det mötte jag upp Susse, Anton och Johan A på fiket. Där vi tog en liten fika innan Anton skulle åka till sin pappa.
Susse och jag skulle in på F5 och kolla på när TFHS;arna spelade brännboll. När vi hade ätit och var klara för att gå upptäcker vi att molnen är ganska så mörka och att det när som helst ska börja regna. Inte alls kul!
Vi bestämmer oss och tar bilen in.
De tappra spelarn stod ut i både regn och rusk. Medans jag och Susse stod och frös. Brr... kallt. Efter det åkte vi till Camilla och värmde oss och fikade (igen).


Sen tog vi en liten tur. Jag och Susse var ju bara så extremt rastlösa. Vi körde längs med flygfältet och fick se en jätte fin solnedgång. Vi lyssnade på musik, sjöng och skrattade.

Kvällen avslutades med film "My Best Friend´s girl" den var väldigt rolig trots att Öyvind fick lite ont i magen. Hans Wingman är säkert likadan. Är det inte så, Öyvind?



Nu ska jag gör mig i ordning så jag kan hämta pappa och sen kör han till HBG. Han ska ta bussen till STHLM idag. Han ska heja fram min kära syster för hela familjen. Efter det ska jag in till IKEA och VÄLA en sväng.

Ni som kollar på STHLM Maraton på tvn på lördag (start 13:45 på TV4) så har hon en ceris rosa tröja, matchande nagellack, vit keps och svart tights.
Själv ska jag följa syster via mobilen. Hur bra som helst.

CIAO




Kommentarer
Postat av: kusin Lina

Vem är mannen på bilden? Din nye älskare? Var jobbar du förresten? kusiniga hälsningar

2009-05-29 @ 13:43:52
URL: http://afrikansk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0