Shopping med en Norrman och Bex

Efter jag hade städat åkte jag, Öyvind och Bex till Väla. Vi fick en rolig uppgift att leta kläder till Öyvind. Så kul det är att plocka massa kläder till killar. Det har jag itne gjort på år och dar. Öyvind gick snällt och provade allt vi hittade. Så fina kläder han fick med sig hem. Är ganska nöjd med hans shopping (vi hjälpte han ju). Bex köpte ett jätte fint linne och ett par solglasögon. Själv så köpte jag ett par nya brills. Tyvärr blev det inte dem från H&M utan ett par från Gliier. Det skiljde inte så mycket på dem. Vi STORHANDLADE på System bolaget


Jag har kollat på när norrmännen spelade Volleyboll men, det var tur att Tomas var med och visa dem hur det går till för det kunde de inte. Tror ni de slutade spela för att det regnade?? Nej, de var så envisa att de tvunget skulle spela i regnet. Själv tog man skydd under ett träd. Regnade lite på mig med men, inte så farligt.
Hade fullt upp med att lyssna på vad de sa till varandra. Tycker "eg er flink!" Tror inte ens Tomas var med alla gånger när de snackade med varandra. Han såg ganska förvirrad ut ibland.


Nu sitter jag i soffan och är väldigt mätt. Öyvind var snäll och laga mat till mig. Hjälpte till lite men, jag tog disken istället. Tänkte virra in mig i en filt och kolla vidare på filmen. Uppdaterar kanske lite senare eller så hörs vi imorn.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0