Tisdag hela dagen

Har precis varit och Lunchat med Töserna. De hade ingen dagis som passade min smak så jag tog en hamburgar tallrik istället. Nu väntar promenad sen ska Öyvind bli klippt av Susse. Måste ju nästan ta förre och efter bild. Tror faktiskt han blir riktigt cool. Så jag hoppas vi kan ta en promenad via mamma och pappa så jag kan hämta trimmern plus att jag ska hänga upp min tvätt och slänga i en ny maskin.
Fanns inga tvätt tider denna veckan när jag kunde så fick ta hem tvätten till mina föräldrar så får tvätta där. Fast det bestämma med att tvätta hemma hos dem är att jag kan hänga ut tvätten. Den luktar så underbart gott när den har hängt ut.
Förutom det händer det nog itne så mycket idag.
Jo ska spela The Sims senare ikväll. Tack Öyvind som hjälpte mig att får rätt på spelet :)

Ni får ha en trevlig eftermiddag så hörs vi lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0