Sötsugen

Är det inte jobbigt när man får ett sånt jobbigt sötsug som aldrig vill släppa? Jag är riktigt sötsugen ikväll och det har jag itne varit på länge nu. Varken äter eller dricker så mycket söt längre eller jag dricker inte så mycket läsk längre.
Just nu kan jag bara tänka på choklad, ahlgrens bilar och smultron mattor. Det hade varit så otroligt gott att få stoppa in en choklad bit i munnen och känna hur den smälter eller varför inte ta en seg smultron matta. Just nu vattnas det bara i munnen. Det är tur att jag är trött och lat ikväll annars hade jag sprungot nerför alla trappor och köpt en stor påse godis. Ni ska bara veta hur frestande det är ikväll men, jag måste stå emot frestelsen.
Hur mycket jag än vill det nu så kan jag bara inte missa en minut av Grey´s som börjar snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0