Redan Fredag??

Då var det fredag igen. Veckorna går så snabbt att man tappar räkningen vilken dag i veckan det är. Gillar så klart att veckorna försvinner som blixten för det betyder attt vi snart ligger på en solstol nere på Rhodos. När vi väl är där kan gärna veckan kan vi trycka på paus knappen eller slow så vi hinner njuta lite med när vi är där.

Nu på förmiddagen MÅSTE jag städa i min lgh. Har skjutit upp det så länge nu att jag måste ta tag i städandet  i dag. Jag är ganska så smart om jag tar tag i det nu direkt på förmiddagen så jag kan ha roligt i eftermiddag i stället. Glad att Bex väckte mig annars hade jag nog sovit bort hela förmiddagen.
I eftermiddag blir det Väla och systemet. Måste handla inför morgon dagen. Sen vet jag inte vad som händer ikväll men, det återstår att se.

Nej, dax att ta tag i städningen!
 CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0