Natti natti torsdag

Äntligen har jag parkerat mig i sängen. Ska snart ta och sova så jag orkar med morgondagens 13,5 timme på jobbet. Jag har nämligen tagit på mig 2 pass imorn. Har ingen aning om varför jag är så dum men, jag behöver verkligen pengarna. Så imorn jobbar jag först mellan 7:30-13 sen 13:30-21:30. Det blir inte så mycket bloggande för mig imorn. Kommer vara på jobbet hela dagen och när jag kommer hem kommer jag verkligen vara helt slut.
Så på lördag tar jag en liten sovmorgon - HÄRLIGT!

Tänkte faktiskt att jag skulle stänga ner datorn, tvn och mina ögon för denna torsdagen och hoppas att natten är lång så jag hinner sov lite iaf.

Ska försöka uppdatera så mycket jag kan imorn men, lovar inget.
Sov gott
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0