Ljudbangen ikväll

God morgon Lördag!

Vädret ser inte så lockande ut. Jag hoppas verkligen det blir bättre till ikväll. Inte alls lika roligt att gå på Ljudbangen om regnet öser ner. Tror däremot att det kommer bli bra stämning där nere oavsätt väder. Ska bli riktigt kul att gå på Ljudbangen jag har ju verkligen sätt fram emot ikväll. Missade förra året då jag satt nere i Düsseldorf i ett hörn och grät.
 Ljudbangen 2008 var ingen bra dag för några av mina kompisar här hem ifrån. Det var samma dag som vi fick reda på att våra vän Johan hade gått bort. Det var hemskt.
Detta året kommer bli galet och vi har nog alla Johan i vårt hjärta med oss ner.

Min dag kommer att se ut så här:
  • Först ska jag plocka och fixa lite här hemma
  • Bex ska hämta min lilla rosa mobil
  • Tror det blir dax att göra sig iordning inför festen
  • Förfest och grillning hos Petra.
  • Bex och jag går ppå förfest nummer dos inne på TFHS
  • Ljudbangen!!
  • Fortsatt fest efter Ljudbangen.
Detta kommer att bli en super dag trots att det regnar. Kanske ska börja plocka upp lite och göra lite annat innan Bex kommer. Man kan knappt tro att jag städad igår.
Vi hörs lite senare idag.

Kommentarer
Postat av: Susse

Ha en underbar kväll min skatt. Hoppas ni får det sååå kul UTAN mig:P

Pusspuss

2009-05-23 @ 15:52:16
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0