Jobba timmar

Nu är jag äntligen hemma igen. Blev hela 3 timmar på jobbet idag. Ibland är det härligt med få timmar men, jag vill ju jobba flera timmar. Vill ha en riktigt bra lön nästa månad. Fick 5000 kr mer denna månaden vilket är hur bra som helst men, jag hatar verkligen att gå på timmar. Känsla att inte vet hur mycket man får ut varje månad är hemsk.

Efter jobbet cykla jag hem till mamma och åt lite. Mums med nypotatis och grillat. Pappa är i Tyskland så var bara jag och mammsen. Trevligt att umgås bara med mamma gör det så sällan nu. Jobbar inte hon så är det jag som jobbar.

Tänkte jag skulle hoppa in i duschen innan jag plockar undan och diskar. Måste försöka sluta fundera så mycket på helgen som varit. Klagar absolut inte på helgen men, finns saker som man kunde ha gjort ogjort.

Vi hörs senare ikväll. Som ni kanske listat ut så blir det ingen löpning idag. Tänkte vila idag med och ta tag i det imorn istället.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0