God morgon världen!

Då ska man snart cykla till jobbet igen. Har tagit på mig dubbla pass idag. Så imorn ser jag verkligen fram emot att få sova lite längre. Som jag känner det nu vet jag inte riktigt hur jag ska orka med dubbla pass idag men, tröttheten går säkert över efter ett tag. Hoppas bara att dagen går fort så jag snart kan krypa ner under mitt täcke igen.

Ska försöka hinna med att hämta Bex klänning med idag som kom igår. Ska skicka tillbaka den direkt igen för det blev fel storlek. Så min Bex får vänta ett tag till efter sin klänning.

Oj nu börjar klockan bli mycket jag måste byta om. Kanske inte så häftigt om jag kommer i pyjamas byxor haha.
 Hörs ikväll om inte innan!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0