God morgon regniga tisdag!

Mulen, går och kall tisdag. Ska snart ta ut min cykel och sticka till jobbet. Hade varit mycket trevligare att krypa ner under täcket igen fast jag får säga som Bex "Tänk pengar". Idag jobbar jag 8 timmar 7:00-15:30 jag hoppas verkligen att dagen går fort så jag får komma hem igen.
Förutom att jag ska jobba tror jag inte det händer något speceillt ska kanske träffa Susse och Anton fast just nu tror jag att det beror på vädret. Känner att jag måste handla lite med. Har verkligen ingen mat hemma. En sak är jag väldigt säker på idag och det är att jag ska lägga mig i tidig. Ska upp tidigt imorn med ju så bättre att vara utvilad.

Nu börjar det bli dax att göra det sista innan man måste ut i regnet och cykla till jobbet. Vi hörs kanske under dagen eller när jag har slutat.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0