Waffel day

Så nu har jag fixat och trixat färdigt och ska alldeles strax ge mig ut på en härlig promenad i solen. Tyvärr är det inte så varmt ute men, så fort jag har fått upp flåset så blir det nog varmt. Kan jag tänka mig. Ska bli riktigt härligt med en lång promenad. Jag har redan planerat ut vart jag ska gå. Kameran och en flaska vatten ska givetvis med på min långa runda.
Man vet ju aldrig var man kan hitta vårtecken.

Efter min sköna runda leder stegen hem till mamma och pappa. Ska bjuda dem på våfflor idag. För ni har väll inte missat att det faktiskt är våffel dagen idag.  Mums jag verkligen älskar våfflor. De ska vara sådära varma och krispiga. Innan jag kan ställa mig hemma hos mamma och pappa får jag ge mig ut på ett våffeljärns jakt haha. Tydligen har vi slängt vårt våffel järn. Ett sånt riktigt gammalt och tungt våffeljärn hade vi när jag var lite. Kommer ihåg när mamma stod och skulle göra våfflar och man vill hjälpa till men, fick inte för man kunde bränna sig. Haha vilka minnen som dyker upp.

Nu ska jag bege mig ut i solen.
Glöm nu inte att mums i er goda våfflor idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0