Högskolan Kristianstad


Jag har haft en trevlig dag på Högskolan i Kristianstad. Det var extra trevligt att få träffa mina 2 kusiner. Tyvärr är det så att vi inte träffas allt för ofta. Vilket är väldigt synd. Mina kära kusiner de är allt annat än galna.

Högskolan var fin lite trist att man inte kunde gå och lyssna på de olika programmen och se hur klassrummen såg ut men, man kan inte få allt. Vi fick smacka på någon sorts getost, någon sorts juice och Lina och Maria smackade Sushi. Jag hade med gärna smackat sushin som såg väldigt god ut men, kan tyvärr inte äta fisk.

Kusin Lina och Robin. Så glad du ser ut Robin!

Kusin Lina och jag Goes Crazy


Maria hittar alltid på något galet bus. Jag vet inte riktigt vad hon tror att det ska föreställa men, ja varför inte. Marias dotter var med på vår lilla utflykt till högskolan i Kristianstad. Hmm... vad hon tyckte om våra galenskap höll hon nog för sig själv :). Kenny är alltid lika road över att vara med på bild så ja ännu en bild på när han äter hmm... stackaren fick vänta länge på sin mat vi andra var redan klara.




Lina - Jag saknar din blogg! Jag gillade den. Så lite besviken att du raderat den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm, vem är det heta tjejen med blomman?

2009-03-19 @ 21:53:37
Postat av: Linda

Hmm... du måste mena blåsfisken :P

2009-03-19 @ 22:04:02
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0