Vatten överallt

Vatten överallt. På golvet,  på bordet, på anteckningar och ja överallt.

Anteckningarna är knappt läsbar vad gör man? Skriva om alla mina anteckningar? Prova och chansa vad som står och inte skriva om dem? Vilket jag än gör blir det jobbigt men, att ha anteckningar som man kan läsa är ju bättre än att ha anteckningar som inte är läsbar. Det innebär att jag nu ska sätta mig att skriva rent mina anteckningar och sen fortsätta på det jag gjorde innan - Bokanalysen.

Jag har lite svårt att konsentrera mig idag på skolarbetet men, jag måste verkligen plugga. Har en jobbig smärta i min mage och nu känns det i ryggen med. Så antingen får jag åka in akut idag eller bita ihop till imorn då jag ska träffa min läkare igen. Jag har verken tid eller lust till att ligga på sjukhuset eller att vara sjuk. Fast hälsan är viktig så om så är fallet så får jag väll offra allt annat.

Hade en trevlig fika i förmiddags med Susse. Det var riktigt trevligt att träffa henne. Jag hoppas att vi kan göra om det snart igen. Camilla anslutade sig även hon till oss en stund i slutet.


Får återgå till mina anteckningar.
Vi hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0