Irritation

Visst blir man lite smått irriterad när man inte hittar saker!
Du städar och lägger saker för att de inte ska vara i vägen och sen när man behöver dem så kommer man inte ihåg var man har lagt dem. Hur mycket man än letar så hittar man inte det. Du letar i alla vrår och alla fickor men, nej de finns inte där.
Så var har jag då lagt det?

Sen en annan sak som man lätt blir irriterad över är när ens visa kort inte funkar. Där står man ska betala och nej det funkar inte så du går snällt till en bankomat och till din stora förvåning funkar inte ditt kort i dem heller. Du provar inte bara en utan fler men ingen av de förbannade automaterna vill ta ditt kort.
Så vad gör man?

Jag kommer inte alls ihåg var jag har lagt min stegräknare eller dosan till min internet bank. Har letat över allt och vet inte alls var jag har lagt dem. Så ja börjar bli lite smått irriterad
Sen har vi det där med visa kortet. Kunde inte betala min klippning med kortet idag så skulle ta ut pengar i automaten men, inte ens där funkade det. Grr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0