Linda S ger mig råd

Kommer ni ihåg när jag skrev ett inlägg om stress. Jag bad er skriva några tips till mig hur jag skulle stressa ner,
Min vän Linda skrev till mig att jag skulle ta en lång promenad utan mobilen. Jag kan nog hålla med om att mobilen är ett stort stress moment. Även datorn kan få en att känna en viss stress.

Att ta en promenad utan mobilen kändes:-  Oj hur ska det gå? Nu när jag har tänkt lite mer på det Linda sa så har hon ju rätt. Om man inte kan ta en promenad utan mobilen så är det något som är fel.
Vad är det med oss människor egentligen? Hur gjorde vi när det inte fanns telefoner och datorer? I dagens läge hade vi inte alls klarat oss länge utan våra telefonor eller datorer.

Så nu ska jag följa Lindas råd och ta mina promenader och lämna mobilen här hemma. Så kan ni som vill få tag på mig ringa hur mycket ni vill.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0