Smider nya planer

Har nya planer som ligger och lurar bakom hörnet. Det är ganska stora och roliga planer. Fast nya planer innebär fullt upp och fullt upp innebär mera stress. Så nu måste jag verkligen hålla på min Linda dag.

När jag precis hade flyttat in i min lägenhet lovade jag att lägga upp lite bilder på min fina lilla lägenhet men, det har tyvärr aldrig blivit av. Nu ska jag vara lite taskig. Ni får faktiskt vänta lite till innan ni får se lite bilder från min lilla söta lägenhet. Först blir det bara lite små ändringar sen ska jag gör en annan liten ändrig. Det kommer bli såå fint i mitt rum. Även köket och hallen ska få en liten omstyling. Lovar att jag ska lägga upp bilder.

Det är inte bara lägenheten som ska få en omstyling utan även mitt liv.
Jag måste verkligen skärpa mig med mina promenader. Har varit väldigt duktig och inte använt bilen mer än nödvändigt. Har gått både till jobbet och hem till mina föräldrar men, nu har jag bestämt mig för att gå ännu mer. Ska gå max 15000 steg om dagen. Undra om jag klara det? Ska även höra om jag kan få ett träningskort via jobbet nu. Har sagt det länge jag vet men, har inte haft någon som helst motivation.

Sen ska jag umgås mer och prata med med mina älskade vänner. Är så glad att jag har dem. De är helt underbara. Det blir alltid hel galet när vi är tillsammans. Allt från eget band till pyjamas party haha. Haha nyfikna nu vad jag pratar om?
Jag ser fram emot en helt galen och otrolig rolig sommar tillsammans med dem.
Planerna inför sommaren är redan i full gång och det kommer bli det bästa sommaren på länge det tvivlar jag inte på.

Förutom det jag redan har berätta har jag lite andra planer men, det får allt vänta. Kan ju inte skriva ner alla mina spännande planer i bloggen inte. Då har ni läsare inget att vara nyfikna över. Fast jag lovar er - Det kommer att bli kanon.

Oj nu är klockan mycket och jag hade tänkt läsa lite innan gäspningarna kommer och innan jag blir så trött att jag inte orkar ha mina ögon öppna.

God natt mina kära läsare sov så gott och får ni inte ro får ni ligga när och klok

Kommentarer
Postat av: Linda

jag hoppas du menar minst 15000 steg/dag :)... fast o andra sidan räcker det att du 11000/dag, allt annat är bara plus :) kram

2009-03-23 @ 10:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0