Lite om denna tisdagen

Nu är den äntligen bort - min loftsäng. I natt ska jag få sova i min vanliga säng som i 6 månader har fått stå helt ensam hemma hos mina föräldrar. Så inatt kommer jag att få sov otroligt skönt. Fast innan jag kan lägga mig får jag nog röja lite här inne för det var ju hemskt vad det ser ut.

Annars har det varit full fart idag precis som vanligt. Har lunchat med Susse, som ni redan vet slängt ut sängen och varit i skolan. Sista lektionen på teckenkommunikationen lite trist men, ändån ganska skönt har jag ju en mindre kurs att tänka på. Sen blev det lite bad food med grannen.
Nu på kvällen har jag plockat lite och slappat. Mest slappat tror jag.

Jag måste verkligen skärpa mig i skolan nu. Känner att det inte alls går bra och jag har ingen motivation till att gå dit ens. Detta är inte alls bra. Måste verkligen hitta motivationen igen. Vet inte alls var den har tagit vägen men, hemma hos mig är den inte. Jag vill ju ha bra betyg nu och inte senare. Känner inte alls för att läsa upp betygen igen. Detta måste vara sista gången gillt.

Idag har jag inte hunnit gå min lång promenad. Har verkligen haft fullt upp från morgon till kväll (är inte klar än). Imorn förmiddag är det dax för en riktig lång promenad och givetvis ska min älskade stegräknare med. Har även hört mig för om träningskort - Om jag kan få det gratis via jobbet det hade ju varit perfekt.
Fast till jag vet så njuter jag av mina härliga promenader i vår vädret.

Tyvärr försvinner inte oredan av sig själv och jag får snällt gå och plocka.

Ni får sova så söta min kära läsare. Vi hörs imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0