Första stöten

Becca och jag diskuterade om varför inte vi tjejer ska lägga in den första stöten. Jag menar vi ska ju spela lite svåra fram till slutet.

Jag: Jag är ju tjej killen ska ju lägga in den första stöten haha

Becca: Haha sant.. spela svåååra ;);)

svååår*

Jag: Det är vårt moto motto eller hur det nu stavas

Becca: jaaa... tobbe tyckte inte att jag skulle va så svår :P:P

Jag: Haha det måste vi vara det är vårt sätt vårt liv att vara svåra haha

Becca: Precis.. Som sagt.. Vårt mott ;);) motto*

Jag: Ja precis det är så vi är de får bara acceptera det

Becca: Nä, KILLARNA får acceptera det ;);)

Jag: ja precis det är de som ska ändra sig för vår skull se upp till oss kyss marken vi går på haha

Becca: EXACTLY my dear!

Så nu är jag lite nyfiken vem la in den första stöten i era förhållande? berätta gärna


 


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha, detta är ändå lätt den mest crazy diskussion vi haft hittills.. Undrar vad folk tror om oss nu? haha

2009-03-24 @ 21:54:29
Postat av: Linda

haha de kan ju inte bli värre än vad de redan tror om oss... Vi kan ju inte hjälpa att vi är som vi är.

2009-03-24 @ 21:56:36
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0