Ett glas med Linda

Jag har haft en riktigt trevlig kväll. Träffade min vän Linda på Pizzerian och vi satt och prata lite skit. Det var riktigt trevligt att bara få umgås med henne. Man stänger tyvärr in sig på vinter halvåret. Lite som björnen som går i ide fast vi kryper ner under en stor filt och kollar på massor av dåliga serier och filmer hela dagarna.

Längtar verkligen till sommaren nu. Saknar grillkvällarna hos Linda och Kim, den spontan festen hos min bror +sambo, lata dagar på badet och stranden samt alla vin och spel kvällar vi ska ha.

Kom fram till att jag inte har haft så många av mina vänner på besök i min lilla lgh. Har verken haft inflyttningsfest eller födelsedags firande så tror det snart är dax för en tjej kväll med utgång. Hade varit kul att bara gå ut med Tjejerna. Ska försöka planera in en inom kort. Det lovar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0